bucătărisme

Aveam prin casă nişte lapte praf de vreo doi ani, de când mai folosea fii-mea aşa ceva. Cum eu sunt zgârcit  econom şi nu-mi place să se piardă nimic, am zis să-l folosesc. Clătiiteee!

Se ştie că prima iese nasolă, deci nu se pune… Daaar… a doua a ieşit la fel! A treia a ieşit în 3, cam aşa:

Pe a patra am reuşit s-o şi învârt prin aer! Asta nu-nseamnă că a şi fost prea reuşită:

Oricum, altceva voiam să-ntreb: având în vedere că făina era ok iar bucătarul, evident, eeexcepţional, să dau vina pe lapte sau pe tigaie?

11 Responses to bucătărisme

  1. Doxatul Dex spune:

    :)) Tu trebuie neaparat sa te insori.

  2. Apăi eu nu-s convinsă că mere cu lapte praf. Şi ca regulă generală, primele clătite se strică.

    Dacă şi la a 3-a strici, înseamnă că nu ştii să le întorci.

  3. Luke spune:

    Daca e asa ,in prima poza juram ca faceai aripioare de pui iar in a 2-a un hamburger :)).

  4. Nu știu ce și cum cu laptele praf, cert e că ești de vină că mi-ai făcut poftă de clătite. Mai ai lapte praf d-ăla? :)))

  5. Radu spune:

    cate beri ai baut inainte de clatite, ne spui?

  6. redfire spune:

    asa ceva nici ca am mai vazut :))
    sincera fiind, spuc: clar bucatarul cel exceptional este de vina 😀

Lasă un răspuns

