iar tarabă

Am găsit doi americani în şifonier!!! Cum sunt divorţat de vreun an, nu veniseră la nevastă-mea, ci stăteau cuminţi în cutie şi adunau praful 🙂  M-am hotărât să profit de pe urma lor, aşa că o să-i vând, cum făceau şi ei pe vremuri cu conaţionalii lor mai bronzaţi.

 

Domnii Smith&Wesson au fost cadoul de pensionare al tatălui meu. Atât de mult a apreciat el darul colegilor, că patru ani nici nu l-a scos din cutie. După aia s-a mutat şi mi l-a pasat mie, iar eu l-am uitat încă 8 ani în şifonierul cu pricina.

 Aştept oferte! Praful nobil de pe cutie e bonus!

4 Responses to iar tarabă

  1. Sugel spune:

    „Baba suferă la frumuseţe!”. Aşa se spune. Crezi că eşti dispusă să îţi pui sănătatea în pericol doar de dragul de a arată bine? Iată şase pericole care te pândesc chiar din şifonierul tău.

    Edit by the big bad admin: comentariul ăsta ar fi trebuit să-l las în spam, dar mi-a plăcut ideea că există pericole în sifonier… e periculos cuţitul ăla, trebuie să-l aveţi!

  2. George Damian spune:

    Îl iau eu pe american. Pe bune. Care e preţul?

Lasă un răspuns

