către adversarul meu nevăzut…

… de la firma austriacă (,) care a licitat azi la TVR, care foarte probabil nu va citi asta niciodată:

coae băăă (sau stimată doamnă/domnişoară)… tuzdai seama că mie mi s-a blocat SEAP-ul la 13:58:15, a stat aşa aproape un minut juma’, apoi m-a delogat şi am reuşit să intru iar şi să duc licitaţia în prelungiri abia la 13:59:53? aşa-i că plecai în vacanţă în străinezia dacă mai întârziam 7 secunde? nana-nana-naa-naaa…

totuşi, drept consolare (oare?), află că m-ai dus FIX până unde eram dispus să scad! n-am mai păţit aşa ceva în ‘jde proceduri!

mulţumesc că m-ai lăsat să câştig, jos pălăria, acum beau în cinstea ta şi ne mai întâlnim noi…

5 Responses to către adversarul meu nevăzut…

  1. geo spune:

    sal
    maine la peste ?

  2. mi tu spune:

    sa fie intr-un ceas bun! :)))

  3. ILUZIA spune:

    am intelesce-ai vrut cam cat inteleg dintr-o ecuatie de gradul 23 aflata intr-o functie.

  4. silver price spune:

    În acest sens, sindicaliştii afirmă că sumele ar fi colectate printr-un sistem organizat şi centralizat cu destinaţie cǎtre persoane care finanţeazǎ partidul, prin excepţie, cǎtre persoane politice conform negocierii în cadrul partidului.

Lasă un răspuns

