din nou în bucătărie…

ura, pot sui iar poze!!!

p-asta am făcut-o ieri dimineaţă, în tigaie (pizza, nu poza):

nu dau reţeta, voiam doar să mă laud 🙂

9 Responses to din nou în bucătărie…

  1. redfire spune:

    stai, stai, stai ca nu-i de laudat ! :)))
    glumesc.
    cum adica in tigaie??
    in tigaie ai calit toate cele, probabil, dar blatul, presupun ca nu, nu?!

    • boemul spune:

      ba te asigur că da 🙂
      întâi l-am făcut p-o parte, apoi l-am întors şi am pus toate cele pe el, am acoperit şi am mai lăsat nişte minute.
      sper că asta nu se pune cum c-aş fi dat reţeta…

  2. redfire spune:

    nu, n-ai dat-o, ai descris doar operatiunea
    deci blatul ala a iesit mai mult crud, sau…?

  3. redfire spune:

    hmmmm…..ciudat.
    dar na, daca tu zici, si ti-a si placut, sa-ti fie de bine ! 🙂
    tu ai facut si blatul??

  4. catherine spune:

    e cu meduze, nu?

  5. EpJapCoc spune:

    Blatul ala ii de un alb cadaveric!:D Sau asa o iesit in poza?
    Eu cand faceam pizza in tigaie bateam niste oua cu faina si apa si ala era blatul. Secretul este sa fie subtire ca altfel e crud la mijloc.

  6. boemul spune:

    băi frate, numa’ critici culinari p-aici 🙂
    1. meduzele cred că-s de fapt ceapă.
    2. blatul are o culoare foarte normală. ouăle l-or colora, da’l şi întăresc!

Lasă un răspuns

