dilemă poştală

unii găsesc tot felul de bileţele de amor, ameninţări şi alte chestii lipsite de echivoc prin cutiile lor poştale. eu însă… am văzut că aveam nişte facturi prin cutie şi am dat să le scot. trăgând de ele, am auzit un hârşâit metalic. Cum hârtia nu face aşa ceva, după ce le-am luat am băgat mâna şi am scos…

care-i faza bre? semnifică ceva ăştia 20 de bani? îmi zice careva că n-am valoare? sau face vreun numismat mişto de mine?

5 Responses to dilemă poştală

  1. redfire spune:

    e de bun augur, zic eu 🙂

  2. Luke spune:

    Taxa pentru Stix?

  3. boemul spune:

    aşa mai merge 🙂
    atunci aştept şi dobânda, după 20 de ani tre’ să se fi adunat o sumă frumuşică!

Lasă un răspuns

