din lac în puţă

Visele din săptămâna asta au fost cel puţin interesante. Astă noapte se făcea că eram la birou şi manevram nişte hârţoage cu o colegă. Nu ştiu de ce, dar firma noastră îşi avea sediul într-un castel. Era însă neobişnuit de cald, mai în toate camerele erau peste 30 de grade, când am intrat cu un vraf de dosare într-o încăpere mai  mică şi semiîntunecată, unde zdrang! maaaxim 20… era acolo doar o fereastra mică de tot prin care intra puţină lumină.

–         Ce bine! asta sigur e cea mai răcoroasă cameră din cladire, zic eu.

Brusc, se inchide ferestruica şi se face intuneric beznă.

–         Şi cea mai romantică, adaug eu glumeţ, fără absolut nicio intenţie amoroasă.

Deodata o simt cum, fără nicio vorbă, se lipeşte de mine şi îmi caută gura, pe care o şi găseşte şi ne punem serios pe mozolit, apoi pe pipăit…. Îmi zboară pantalonii fără să-i atingă cineva, ai ei la fel… o ridic (surprinzător de uşor, deşi cred că are vreo 60 de chile măcar) şi ne punem pe treabă, eu cu spatele la zid şi ea peste mine. Era categoric una din cele mai intense „întâlniri” de care am avut vreodată parte… Apoi se face nuştiucum lumină şi, în toiul acţiunii, ea se transformă într-un fel de chestie de doi metri juma’,  jumătate om – jumătate vultur!

M-am trezit imediat. Mă consolează gândul că, orice s-o fi întâmplat după aia în lumea viselor, măcar am murit la datorie…

6 Responses to din lac în puţă

  1. Luke spune:

    Nu ti-am zis de visele mele (erotice) cu Xena,cand ne bateam cu monstrii si dupa aia (faceam sex ) beam o bere.

  2. mucegaiRadu spune:

    Norocosule, iti aduci aminte ce visezi! Eu nu-mi aduc aminte decat cosmare. Alea sunt singurele vise din care daca ma trezesc si ma culc la loc, se reiau din acelas punct de unde le-am parasit. Fix ca si cum ai pune pauza la un film.

  3. Doxatul Dex spune:

    Macar ai futut un vultur, nu un pinguin! 🙂

Lasă un răspuns

