progres

acum vreo oră mă deplasam cu otobuzul pe Magheru, uitându-mă la clădiri, maşini, dar mai ales la gagici. deodată, simt o atingere pe cotul stâng. mă-ntorc nedumerit… un tip mic, slăbuţ, negricios şi cu o legitimaţie de gât mă salută şi-mi cere abonamentul. mă caut, i-l dau… el în loc să se ducă la aparat să-l verifice îl bagă sub un telefon, se uită, mi-l dă înapoi, îmi mulţumeşte şi-mi urează o zi bună.

???????

Băi, deci a apărut aplicaţia iControl!!! Foarte tare! Abia aştept ziua în care nici n-o să mă mai deranjeze careva, ci mă va controla doar îndreptând nuştiuce aparat spre mine!

Deşi, dacă stau să mă gândesc folosind latura mea paranoică, s-ar deschide şi nişte oportunităţi nu tocmai plăcute…

2 Responses to progres

  1. Eşti tu paranoic degeaba. Ăla nu e telefon, e un scanner mobil, la fel cum au angajaţii de la Selgros sau Metro.

    Dar nu e departe momentul în care se va face scanarea cum se făcea în Startreci.

  2. Intr-un fel e bine, ca nu te mai pune sa stai aiurea dupa el. Faza e ca o sa prinda prea multa libertate, si or sa gaseasca ei metode sa ne faca.

    Sa nu mai vorbesc de astia care vor sa mearga free sau sa scoata un banut… daca se poate!

Lasă un răspuns

