Gang bang politic

 

Anul trecut am participat la o licitaţie – cea mai mare la care am participat vreodată – unde am deranjat pe cine nu trebuia. Deci ne-a venit garda financiară pe cap, ne-au imputat sume aberante, ne-au blocat toate conturile pe care le-au găsit etc. Dupa aia le-au arătat ce ne-au făcut ălora cu care ne asociasem în licitaţie şi i-au întrebat: „Vreţi şi voi?”  Ăia n-au vrut, s-au retras, licitaţia s-a câştigat de către cine trebuia cu vreo doo meleoane de euroi mai sus decât s-ar fi putut, pe noi ne-au găsit brusc curaţi, şpaga a circulat, portocalii au fost fericiţi. Pe unii i-aţi văzut apoi pe la TV căutaţi cu puliţia şi porcuratura, da’ a fost numa’ circ… prinde orbu’, scoate-i ochii.

Au venit alegerile locale şi s-a schimbat conducerea într-un anumit sector al BuCUReştiului, deci prin tot felul de instituţii la fel. Noi am câştigat aproximativ corect un mic contract, am semnat, au pus şi ceilalţi trei semnături, când s-o pună şi p-a patra s-a zis STOP. Achiziţia asta nu-i în regulă!!! (a se citi „nu luaţi de la ăştia”). Nu avem suficiente fonduri!!! (a se completa „pentru ăştia care nu e d-ai noştri”). Bla-bla… bla-bla.

Dacă trepăduşii pedeleului ne-au tras-o pentru nişte meleoane, fomiştii ăştialalţi au făcut-o pentru nişte mii de euro.

Dragă USL-ule… mare noroc ai că pe mine mă pierdusei oricum de votant când ai pus numa’ pesedei prin coledziile unde votez eu, altfel mă pierdeai acum 🙂

P.S.:  a nu se înţelege c-o să votez  ARDeii…. mai degrabă îmi tai mâna! Aşadar, caut în continuare partid microscopic, fără vreo şansă d-a intra în parlament, pe care să pun ştampula 🙂

One Response to Gang bang politic

  1. Luke spune:

    Nu ai ce vota in Romania (sau in alta parte) ,mereu vine unul nou care-ti vinde gogosi cu „Chieia e la tine ” sau „Sa traiti bine” sau „Change”.
    Cum ziceai ,schimbi un fomist cu altul.

Lasă un răspuns

