dilema geografică

am fost martorul unei discuţii foarte savante, pe care am mai auzit-o de enşpe ori în diverse variante, despre cum sunt românaşii noştri în funcţie de zona din care provin. ba că moldovenii ar fi leneşi şi beţivi, ba că ardelenii mai serioşi dar cam mototoli, ba că oltenii repeziţi şi nu prea deştepţi etc. după aia, sociologii de ocazie au început să dezbată şi cum sunt femeile din regiunile respective – alea gospodine, alea cam fâşneţe, alea alea. chestii super inteligente, ce mai…

totuşi, spre sfârşitul dezbaterii mi-a picat fisa… revelaţie: dintre toate fetele/femeile pe care le-am cunoscut mai… îndeaproape, mai puţin de un sfert erau născute în Bucureşti! eu trăind aici toată viaţa! ba dintre cele din ultimii zece ani, NICIUNA nu era bucureşteancă din naştere!

băi, oare am prejudecăţi? discriminez bucureştencele?

va trebui să iau măsuri urgente 🙂

3 Responses to dilema geografică

  1. Luke spune:

    Vezi filmul „Buletin de Bucuresti” :))
    P.S. Aici la fel ,ca andaluzii sunt lenesi ,aia din Galicia fac mancare buna,catalanii sunt zgarciti ,bascii iti baga bomba in masina ,pe aragonezi ii doare in p…de tot.
    P.S. 2 Chestiile astea sunt stereotipuri.Eu vin din Moldova si stau in Catalunia,asta ce ma face ? Un betiv zgarcit ? :)).
    Bine ca nu m-am dus in Pais Vasco ,ca atunci eram un betiv care-ti punea o bomba la masina daca ma enervai :))

  2. Una a fost cu certitudine născută-n Bucureşti.

  3. boemul spune:

    hochei, m-am liniştit 🙂

Lasă un răspuns

