iar trăiesc periculos

băi nene, io plec uichendul ăsta undeva în vârf de deal, să-l ajut pe cumnatul meu să planteze o minilivadă – nişte pomi pe lângă casă de fapt – ca să aibă unde atârna el şi sor-mea nişte hamace când or ieşi la pensie.

unde-i pericolul? păi cumnatul bea cam puţin! deci va trebui să beau eu şi pentru el… nu mă tem că mi-oi da peste picioare cu cazmaua sau hârleţul, astea-s fleacuri… problema vine de la sintagma „în vârf de deal”. deci terenul lor chiar e în vârf de deal! şi dealul ăsta seamănă mai mult a munte la cât de abrupt e! anu’ trecut am avut probleme serioase în a mă ţine pe picioare după un număr considerabil de beri, acu’ mă tem că o voi lua bine de tot la vale. sper aşadar că cele două vechi garduri care mai sunt până în râpă sunt suficient de solide pentru a reţine suta de chile rostogolindu-se vesel sub imperativele legilor fizicii şi etilicii.

mai sper, deci, să ne auzim luni…

Lasă un răspuns

