Încă trăiesc.

Oarecum. Am două vânătăi şi o julitură urâtă, o febră musculară criminală şi-s cam nedormit. A, şi se pare că nu mai sunt binevenit în satul respectiv. Io dau vina pe ăla la care ne-am dus să luăm brânză – chilul de vin pe care l-am băut la el cred că nu s-a înţeles deloc cu cele opt beri pe care le băusem înainte. Oricum, am făcut şou, nu intru în detalii că ştiu mai mult din ce mi s-a povestit..

Totuşi, există şi o veste bună: deşi n-o mai făcusem de vreo treizecişiceva de ani, se pare că încă merg excelent în patru labe.

9 Responses to Încă trăiesc.

  1. Camelia spune:

    Într-atât ţi-a irigat alcoolul corpul? Da’ cred că ai nimerit locul în care ipotetic ar fi trebuit să ajungi, şi anume acasă. Glumeam.

  2. Camelia spune:

    Păi la aşa spectacol amuzant al „martirajului” tău ca înfăţişare, ce altă reacţie aş fi putut avea?
    Altfel, pot glumi în fiecare început al oricărei zile. Tu nu?

  3. Luke spune:

    Bine ca nu ai dansat pe masa :)).De 2 ori am patit asta ,sa ma uit la poze a 2-a zi si sa zic „Cine ….eu??”.

  4. Luke spune:

    Talea din Prahova? Ca mai ai una in Giurgiu,dar fara munti :))

  5. Doxatul Dex spune:

    Teoria mea ca branza te atrage spre droguri mai puternice se confirma. Eu zic sa se dea doar pe reteta!

Lasă un răspuns

