prietenii boemi

Deci eu nu le am mai deloc cu agăţatul. noroc că arăt cât de cât binişor şi asta mai salvează situaţia – dacă stau să mă gândesc mai degrabă am fost agăţat eu decât invers, şi de cele mai multe ori de către femei 🙂

Dar divagăm. Ideea e că nu mă pricep la agăţat, iar amicul A. chiar şi mai puţin ca mine. Totuşi, nu ştiu cum se face că într-un bar s-au lipit de noi două americance. S-a băut ceva bere, s-a pălăvrăgit, una-alta… la un moment dat s-or fi epuizat subiectele, că s-a lăsat o linişte d-aia puţin stânjenitoare, cred că toţi am avut parte de aşa ceva. Şi în liniştea apăsătoare, amicul A., care abia spusese două vorbe toată seara, lăsându-mi mie greul, deşi engleza lui e cel puţin la fel de bună ca a mea, se uita insistent la una din ele. Tipa ridică din sprâncene, puţin mirată, puţin curioasă.

–    Whaaat?

Amicul A. mai ia o gură de bere, se apleacă spre ea şi spune:

–         I would like to take you home and do unspeakable things with you!

Deja liniştea apăsătoare de dinainte părea parfum. Am crezut că intru în pământ chiar acolo. Tipele şi ele erau cam mască. Eu mă întrebam dacă or s-o ia la fugă sau or să cheme poliţia… Numa’ A. zâmbea ca prostul.

Daaar…  după câteva secunde, mulatra cea superbă zice, puţin ezitant dar clar în acelaşi timp:

–         OK…

Şi duşi au fost! Eu am rămas în bar cu blonda cea drăguţă, am aflat că e căsătorită (şi, mai rău, fidelă), mi-a arătat poze cu cei doi copii frumoşi ai ei, i-am arătat şi eu poze cu fie-mea, după o vreme ne-am luat la revedere şi ne-am îndreptat fiecare spre dormitorul lui. Ea cu taxiul, eu cu o erecţie inutilă.

Ştiu că din solidaritate masculină ar trebui să mă bucur pentru A., dar aproape că-l urăsc şi-mi vine să mă duc să-l iau la bătaie. Da’ nu pot face asta unui prieten. Oricum, nu unuia cu vreo zece ani de jiu-jitsu la activ.

Mda.

2 Responses to prietenii boemi

  1. Luke spune:

    Sigur la „unspeakable things” se gandea omul ca o pune la spalat rufe murdare sau la facut curat prin casa .Cine stie la ce prostii s-a gandit saraca mulatra :))

  2. mucegai spune:

    Zici ca era blondă? Nu cred. Alea adevarate nu aduc copii la bar, nici măcar in portofel.

Lasă un răspuns

