globalizare pe stil vechi

deci de la bunicul meu, monarhist convins, n-am moştenit mare lucru, dar mi-a rămas asta:

RM1

aşa arată mai de-aproape:

RM2

eee… şi ieri, când i-am schimbat locul deţinut în somptuoasa mea reşedinţă, pentru prima oară după atâţia ani m-am uitat şi pe partea cealaltă:

RM3

deci măcar nu le luam din china, dacă tot nu eram în stare să le producem 🙂

5 Responses to globalizare pe stil vechi

  1. Luke spune:

    Is off topic ,dar iti raspund la e -mail-urile primite :))

    Stimate client ,
    Departamentul nostru tehnic si-a actualizat recent serviciile noastre online, ca urmare al
    acestui upgrade va rugam sa confirmati detaiile dvs. de accesare a contului online.
    Imposibilitatea de a confirma detaliile contului online va duce la suspendarea definitva a acestuia.

    Click aici pentru a fi redirectat pe pagina securizata a Unicredit Tiriac Bank.
    http://unicredit.ro/verificare/

    Administratia va solicita sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile cauzate
    si isi exprima recunostinta pentru cooperarea dvs.

    2006-2012 Unicredit Tiriac Bank. Toate drepturile rezervate.

    Buhahaha nici macar nu am cont la ei .
    P.S. Le-am trimis un mesaj cu toata dragostea mea :)))

  2. mucegai spune:

    Regleză mă telefonul ala sa facă poze că nu poci ceti cine ţa fabricat porcelanu. Ori era…Boemia?

  3. boemul spune:

    p-acolo… Cehoslovacia.
    telefonul meu e o cauză pierdută 😦

Lasă un răspuns

