d-ale Bucureştilor

mă, nu ştiu cum se face, da’ cele mai atractive femei din oraşul ăsta le-am văzut în RATB, în staţii, sau în drum (din)spre. ce-i drept, poate pentru că asta înseamnă pentru mine 3/4 din timpul petrecut în Bucureşti în afara casei sau a barurilor 🙂

deci veneam de dimineaţă la job când la un moment dat se suie în tramvai o doamnă/domnişoară foarte plăcută privirii. se aşează pe un scaun mai în faţă, probabil ceva nu-i place acolo că se ridică şi vine spre jumătatea tramvaiului. mă uit la ea, ni se intersectează privirile – ooo, ce ochi! – apoi trece de mine. deodată mă izbeşte un damf de parfum… fix parfumul pe care-l folosea fosta mea nevastă.

mi s-a tăiat instantaneu.

7 Responses to d-ale Bucureştilor

  1. Andreotti spune:

    hihihiiiiiiiiiiiiiii….

  2. boemul spune:

    scuz, da’ să nu se mai întâmple 🙂

  3. mucegai spune:

    Fosta ta avea parfum cu laser?

  4. Amintiri, dom’le, amintiri.

Lasă un răspuns

