dacă are careva unul disponibil…

vedeţi că, după ani de tatonare, ăia de la Măgurele au ieşit la cumpărături:

II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
  SISTEM LASER DE MARE PUTERE – 2 x 10 PW
Laseri de mare putere si echipamente auxiliare precum si documente si servicii (proiectare, fabricare, transport, instalare, testare, punere in functiune, mentenanta pe perioada punerii in functiune si instruire) aferente.
 
Valoarea estimata fara TVA: 62,870,000 EUR

Da’ îmi daţi şi mie un comision că v-am anunţat 🙂

15 Responses to dacă are careva unul disponibil…

  1. Luke spune:

    Il cumpar eu,poate imi fac o sabie „gedai” din el.
    P.S mai bine imi iau un microscop electronic ,ajunge pana in 1 mil.De fapt e 800 k ..
    P.S2 e din UK soto .

  2. Luke spune:

    Asta doar daca imi da unu’ 63 de bulioane…restul sa am pt o masina :))

  3. boemul spune:

    laser, frate! da’ ăia vor să cumpere, nu să vândă 🙂

  4. geo spune:

    am io, serios am … când mai mergem la știucă ?

  5. Ma, io am ceva lasere prin sertar, da’ ziceti-mi si mie ce e aia PW ? Adica W stiu ce e, de la becuri. Nu stiu de unde vine P. Adica ce-ncepe cu P si se termina cu instruire si mentenanta.
    Nu rog seriozitate.

    • Luke spune:

      E petavat,adica un 10 la puterea 15 vati..numai bun sa tai Luna in doua cu el 🙂

      • Si sa nu mai fie niciodata luna plina ? Ce, e mai misto Pamântul cu doi sateliti ? Nu le ajung eclipsele de luna, vor sa le dubleze ?Ba, frate, daca tot vor s-o taie, sa se duca acolo si s-o taie cu flexu, cu cât dau pe un bilet dus-întors si pe flex, fac economii.

  6. Luke spune:

    Nu Luna de pe cer ,asta e prostituata aia care face centura langa cimitir aici la noi….doamne ,cum sa tai satelitul in doua \????

  7. E, ziceam si io asa, poate ca vroiau sa taie jumatea aia de Luna care e mereu ascunsa si s-o-roteasca, sa se vada si ea.
    Da daca zici ca e curva aia (care, ma, aia care-si da cu ruj peste tot de la nas la barbie ? aoleo, sa-i zica, ma,careva ca cu ruj nu se da ca cu spuma de ras, saraca), înteleg.

    Numa ca p-aia ca s-o tai e suficient un cutit de bucatarie.

  8. Mucegai spune:

    dopuri de cola taie lazeru magurean?!

  9. boemul spune:

    iete bă, s-a umplut de inteligenţi p-aici 🙂

  10. Mucegai spune:

    Aha, ghici cine pune capac?! Apropitarele bre boiemule!

  11. animal00 spune:

    bai, daca ziceai si tu amu doo zile, ca aveam niste lasere d-astea si le-am aruncat la ghena, ca ma rupeau la consum

Lasă un răspuns

