2013

yellow, numeroşii mei cititori! veseli, sănătoşi? aţi petrecut corespunzător?

eu am mâncat, dormit şi băut – nu neapărat în ordinea asta. mi-e şi frică să mă urc pe cântar, cred că bat spre 110. de colesterol şi tensiune nici nu vreau să aud.

ca să nu mai vorbesc că scriu asta la 12:34 deoarece abia pe la 10:30 mi-am dat seama că azi e 3  şi tre’ să vin la muncă… astă noapte am stat cu nişte amici până pe la două fiind sigur că azi sunt liber 😦

3 Responses to 2013

  1. Am facut multe tampenii cu prietenii in noaptea dintre ani, insa asta care ti-o spun e printre cele mai bune. Nu-i cine stie ce, doar am incercat sa aprindem o petarda cu un prajitor de paine!

    PS: In timpul in care ti-am scris, am prins posturi radio rusesti cu boxele de la pc. Cool.

  2. Mda, io pățesc invers: uit că sunt în concediu și mă trezesc dimineață să merg la muncă. Bine, n-o fost cazul acum, dar mi s-a întâmplat.

Lasă un răspuns

