semne bune anul are… lipsă.

la job merge naşpa, nu m-aş mira să ajung în curând şomer.

băutura nu îmi mai prieşte.

de sex n-am avut parte de nişte luni.

bă, dacă n-aş fi un tip vesel cred c-aş fi intrat în depresie :))

6 Responses to semne bune anul are… lipsă.

  1. livium spune:

    ‘ai de pula mea, ce m-am speriat! credeam ca mi-am facut blog.
    apoi am ajuns la partea cu veselia. si mi-am dat seama ca nu-i al meu…

  2. boemul spune:

    ar trebui să mă simt un pic mai bine că alţii o duc şi mai rău, da’s băiat salon şi nu mă bucur 🙂

  3. geo spune:

    merge o știucă nu?

  4. boemul spune:

    domnu’, io duminică aş fi liber, da’ după încă trei nopţi cu -10 merge doar la copcă, ceea ce ai zis că nu serveşti 😦

  5. Luke spune:

    Beutura nu mai servesti ,de secs nu ai chef ….
    Fluoxetina,pastila pt oameni linistiti.:))

  6. Andreotti spune:

    aici nu pot să te-ncurc 😉

Lasă un răspuns

