păi să nu-ţi…

Acu’ vreo 15 ani eram în staţia de tramvai de la piaţa unirii, la pulele poalele dealului mitropoliei cum ar veni. Eram îmbrăcat în negru, pletos şi bărbos. Tot în staţie erau şi două puştoaice foarte drăguţe… le văd cum se uită la mine, zâmbesc, mai discută ceva, iar se uită, iar vorbesc… apoi se îndreaptă spre mine. Deja prin minte îmi treceau chestii pentru care în unele ţări aş fi fost arestat. Odată ajunse lângă mine, ia cuvântul cea mai înaltă:

– Bună… ne poţi spune şi nouă unde e seminarul teologic?

Mi-am amintit de asta sâmbătă seara, în Militari fiind, pe strada Televiziunii. Mergeam eu pe mijlocul străzii, prin zăpada proaspătă. În negru, ochelarist, lăţos şi bărbos. Din partea cealaltă a străzii venea tot pe mijloc un individ – la fel de negru, dar mai ochelarist, mai lăţos şi mai bărbos. La doi paşi în faţa mea se opreşte şi mi se adresează:

– Bună seara… pe strada asta este mănăstirea de rit vechi?

 Dacă mai păţesc vreo d-asta eu mă bărbieresc 🙂

13 Responses to păi să nu-ţi…

  1. Luke spune:

    Si tu Brutus? :))
    Eu am patit-o in gara din Galati ,eram cu un proaspat nenorocit ( casatorit).Vine un popa si ne intreaba :Baieti ,sunteti de la teologie ? Noi sa cadem pe jos de ras,ii spunem ca e pe aproape ,suntem medici .
    P.S. La fel eram la costum negru ,barba obligatorie :))

  2. Luke spune:

    Preotii ninja :)) ca in bancul ala cand 2 politai bat un popa pe strada si-i zic …vezi bai ninja ca nu-i ca in filme

  3. livium spune:

    pai da, e un trend, intram asta-vara-n bloc, nebarbierit de vreo doua saptamani, nasul proeminent, acvilin chiar, doi bajeti colegi de bloc pe care nu-i cunosc, ca eu nu cunosc penimeni, beau bere-n portbagajul unei masini si dezbracau o samanta.
    in urma mea se-aude lung: parinteee.
    desigur, la misto.
    deci e mai bine sa fii confundat cu un preot decat cu un preot fals?

    • boemul spune:

      puteai să dai o replică de genu’ „nu-ţi sunt părinte că m-am protejat când am … pe mă-ta”, da’ mi-e că se lăsa cu bătaie :))

      • livium spune:

        no, asta mi-a venit si mie in gand, da’ cand ai un fizic mai dezorganizat asa, te multumesti sa zambesti si sa mergi mai departe. bineinteles, ma-sa n-a scapat de complimentele mele. in gand.

  4. Ando spune:

    mamaaa, cate nasoale….si eu, care cochetam cu ideea sa-mi las barba 😦

  5. catherine spune:

    mă, băieţi, se poate şi invers! adică, mergi pe plajă în vamă şi vezi un lorenzo lamas, ‘nalt, suplu, plete blonde, nudul gol…şi după ce te-mprieteneşti, afli că e popă…:)

  6. Doxatul Dex spune:

    Da-mi si mie emailul tau sa ma spovedesc.

  7. JulieM spune:

    am vazut si calugari care, in haine civile, aratau a roackeri … asa, sa induca in eroare enoriasele :)))

  8. animal00 spune:

    parinte boem

Lasă un răspuns

