boicot!

io am fost doar de vreo 2-3 ori p-acolo, şi e drept c-am plecat nebătut, chiar dacă sunt zgârcit la bacşişuri. daaar… chiar dacă şi doar un sfert din ce scrie omul ăsta e pe bune, şi pare a fi, nu mai calc pe veci prin oktoberfest şi revenge alea. nu există scuză, nici pentru mardeiaşi nici pentru polidioţi.

http://ellun.es/2013/01/21/militia-si-a-externalizat-serviciile-acum-la-sectie-te-bat-interlopii/

din păcate, organili statului nu le putem boicota decât emigrând, şi asta e cam târziu pentru mine.

2 Responses to boicot!

  1. un Neuron spune:

    Boemule, e tarziu si pentru mine. Si din articolul ala… ma rog, bag de seama ca „pumnii mei nu are minte” se inmultesc pe zi ce trece. Se vede treaba ca mama lor e mereu gravida!

  2. Doxatul Dex spune:

    Eu zica ca daca respectivul face plangere la politie si urmareste sa nu dispara, si badigarzii si militienii aia o sa ajunga pe liber. Dar e mai misto sa ne vaitam ca nu se poate face nimic. Si asta zic eu, care chiar vreu sa plec in pana mea :)))

Lasă un răspuns

