Cred că m-am îndrăgostit…

 

Cred că da, cred că da!

 Un amic d-al meu a fost prin Thailanda. Şi ce mi-a adus el d-acolo? Nu o boală venerică, n-avem genul ăla de relaţie… În afară de sex şi plajă pe la ăia se mai merge pentru….. mâncarea iute!

Deci ăstuia i-am făcut poză, bănuind puţin ce mă aşteaptă, înainte să-i muşc pasional vârful. DOAR vârful, 2-3 milimetri, şi a fost suficient.

 Ardei

Mi-a luat gura foc! mie, care pot mânca doi-trei ardei iuţi autohtoni la o masă!

Deci vreau să am copii cu ardeiul ăsta! Peste vreo săptămână, când oi reuşi să-l termin, păstrez seminţele şi o să pun răsaduri, poate mă aleg cu vreo 2-3 plante. Azi încep să mă documentez despre toate cele, că pe la mine p-acasă vegetaţia cam moare prin ghivece. De data asta nu-mi permit să dau greş!

Uiş mi lac.

8 Responses to Cred că m-am îndrăgostit…

  1. Luke spune:

    Ui uis iu lac.
    P.S. Sa nu uiti sa-l uzi

  2. boemul spune:

    deci n-or să iasă şi mai iuţi dacă ud cu ketchup? :))

  3. Luke spune:

    Daca uzi cu palinca de 70 de grade iti ies ardeii perfecti.
    Glumeam ,nu incerca ca asa am omorat eu o planta ….cu 2 kile de rachiu ,credeam ca e sticla cu apa .

  4. Poţi să pui în pastile de înrădăcinare, se găsesc inclusiv la farmacia aceea fito-sanitară de la Obor. Sau poţi să pui în coji de ouă (fisurate în partea de jos) pline cu pământ şi puse în caserole de plastic.
    Se stropeşte cu un pulverizator sau cu pipeta.
    Să nu uiţi să le ţii (măcar pe o parte) câteva zile la frigider pentru o bună vernalizare.

  5. robotul spune:

    @belle cunostintele tale, sunt de apreciat. O sa le imprumut si eu.

  6. mucegai spune:

    O samanta si la mine, te rog! Vreau sa topesc tronul de la buda!

  7. […] data trecută nu mi-a mers. c-o fi fost clima, c-o fi fost solul, c-oi fi fost io neglijent… au ieşit […]

Lasă un răspuns

