… dă la Dejjj!

wine is fine but ţuica’s quicker…

de fapt vorbim de palincă, da’ ţuica suna mai bine în parafrază 🙂 deci tre’ să-mi aducă un amic o licoare care bate spre vreo 60 de grade. mi-a mai adus odată, anul trecut, şi e o licoare minunată. printre altele, e combustibilul necesar călătoriei în timp!

nu mă credeţi? păi fiţi atenţi: am ajuns acasă sâmbătă spre seară, am băut un pahar, apoi încă unul, şi dintr-o dată era LUNI dimineaţă! şi nu dispăruse decât vreun litru şi un pic, deci e şi fuel efficient 🙂

7 Responses to … dă la Dejjj!

  1. Luke spune:

    Calatorie in timp :)) .Era mai misto daca trageai 2-3 pahare si te trezeai ca esti in liceu….si nu aveai temele facute :)).

  2. Doxatul Dex spune:

    Daca nu calatoreai in patru labe probabil ajungeai cel putin marti sau miercuri.

  3. boemul spune:

    ehei… dacă m-aş întoarce pe vremea liceului, cu ce ştiu acum… aş face nişte prostii şi mai mari :))

Lasă un răspuns

