disonanţa cognitivă cu mosheala

ieri am asistat la o mosheală tare de tot, cum n-am văzut de ceva ani. ar fi însă două aspecte ce merită amintite: 1) nu a avut loc la un concert, ci la un loc de joacă. 2) copiii pe care-i antrenase fii-mea în activitatea asta nu păreau prea încântaţi că participă.

deci nu prea ştiu cum să mă simt: bucuros că urmaşa mea poate azvârli de colo-colo copii mai mari ca ea, sau îngrijorat că iar e cam violentă?

4 Responses to disonanţa cognitivă cu mosheala

  1. Ce e aia o moşeală? S-a născut vreun pisoi sau ceva de genul ăsta cu urmaşa domnietale la căpătâi?

    Sau o cafteală?
    Dacă-i vorba de cafteală, îi trece. Bucură-te şi spune-i şi tu ”decât să plângă mă-ta, mai bine să plângă mă-sa”.

  2. Andreotti spune:

    bucură-te, zic! e tare de știe să azvârle cu ei de colo-colo!

  3. Bogdan spune:

    Urmatorul pas – wall of death 🙂

Lasă un răspuns

