un weekend fierbinte

Am băut tot soiul de licori, am luat nişte pastile, am şi tras pe nas câte ceva. Multă tăvăleală prin cearceafurile mototolite şi transpirate…

O să mă opresc înainte de a intra în amănunte prea scârboase. Mai spun doar că, deşi am făcut tot ce trebuia şi mai mult chiar, încă sunt foarte, FOARTE răcit 😦

5 Responses to un weekend fierbinte

  1. Luke spune:

    Am tras pe nas :))…Imi aduc aminte de asistentul de la Farmaco care ne-a zis :Baieti ,vreti sa va faceti matoli si nu aveti multi bani? Luati un lighean cu apa fierbunte ,arunci 100 de tarie in el si si un prosop peste cap.In 5 min esti varza )))
    P.S. Face bine si la raceala.

  2. ILUZIA spune:

    raceala tine 7 zile daca te tratezi si o saptamana daca nu. Deci….cate zile mai ai?

  3. Andreotti spune:

    o țuică fiartă n-ai fi băut și tu!… încearcă și dă-i cu humex!

Lasă un răspuns

