32

deci veneam cu tramvaiul spre Unirii, când la un moment dat se suie nişte unii bronzaţi ereditar de vindeau flori. după ce că puţeau, au mai şi deranjat lumea cu cutiile lor cu buruieni. băi şi la un moment dat trecem pe lângă o biserică… unul îşi face cruce. ălălalt: „degeaba faci cruce la biserică dacă n-ai creieri în cap!”. şi începe o discuţie… singura femeie (îi zic aşa cu multă indulgenţă) dintre ei zice de un popă d-a venit să sfinţească nuştiuce casă, a mâncat puţin, apoi mai mult, a băut bine, a aprins un trabuc şi apoi s-a pus pe dansat pe manele. altul zice că în Spania a dat d-un preot român care trăgea pe nas… şi tot aşa.

bă, dacă până şi p-ăştia-i pierde, biserica are probleme serioase! iar mie-mi pare foaaarte rău 🙂

11 Responses to 32

  1. boemul spune:

    fostul meu socru e popă, fostul meu cumnat a făcut tot teologia. am auzit nişte chestii destul de dubioase la viaţa mea…

  2. Pamfletarul spune:

    Bine ca ai scapat… 🙂 ca sa vezi cat ii iubesc eu, mai uite unul: http://pamfletarul-orb.blogspot.ro/2012/10/putoiul-cu-reverenda.html

    • boemul spune:

      nu ştiu dacă e aşa uşor de ghicit cine-i, ai descris vreo trei doar din gaşca fostului cumnat :))
      apropo, tipii ăştia de care zic s-au făcut mangă odată şi s-au luat la bătaie. ceva ce am făcut mulţi, da’ nu într-o chilie la muntele Athos :))

      • Luke spune:

        Aveam un prieten la teologie ,ce bairamuri faceau acolo ne dadeau clasa la saracii de la medicina .Si la noi fetele ziceau „tine cheia de la camera mea ,cauta-ma in 5 minute”

  3. mucegai spune:

    N-am lacrimi sa-i plang.

  4. ILUZIA spune:

    daca nu investec si ei in PR…

Lasă un răspuns

