după hârtii şi nu numai

Băi, multă lume se plânge că trebuie să piardă nuştiucât timp pe la ghişeele diverselor organe ale statului. Eu nu! Şi să mă explic: la ONRC, de exemplu, e un loc excelent de clătit ochii. Doar vreo 3-4 din angajatele de acolo merită atenţie, dar clientele… ehehei! Ei bine, astăzi am dus lucrurile un pic mai departe: cum aşteptam io acolo să-mi iau certificatul, apare o tipă fix pe gustul meu. Ezit eu un pic – sau doi-trei pici, cam 10 minute – şi mă duc să vorbesc cu ea. Tipa la început pare foarte mirată (aici e treaba cu „fix pe gustul meu” pe care nu stau s-o explic, altul probabil ar fi ales altă tipă de stătea puţin mai încolo), apoi amuzată, şi-mi spune că-i pare foarte rău că trebuie să mă dezamăgească, dar e aproape căsătorită. Eu îi spun că mai rău mi-ar fi părut dacă nu încercam, ea zice că şi ea merge pe acelaşi principiu, şi apoi am avut o conversaţie scurtă destul de plăcută. Chiar dacă n-a ieşit nimic, mi-a înfrumuseţat ziua şi îmi place să cred că şi eu pe-a ei.
Şi în timp ce plecam zâmbind d-acolo mi-a venit în cap o tipă de-am văzut-o pe la Taxe Locale de vreo două ori şi n-am intrat în vorbă cu ea. Cine ştie ce-oi fi pierdut! Data viitoare o abordez.
Şi dacă stau bine să mă gândesc, cred c-o să vorbesc cu contabilul ca de data viitoare să mă duc eu să scot şi certificatul de atestare fiscală 🙂
Eee, primăvară…

4 Responses to după hârtii şi nu numai

  1. Luke spune:

    Primavara ,alearga hormonii ….sau mormoniii care au multi hormoni.

  2. Luke spune:

    In Iasi abia asteptam primavara ….mergeam pe Copou imi curgeau lacrimile cand vedeam fetele .

  3. Hombre, pe la „certificate de atestare fiscală” este slabă activitatea. Dar îţi dau dreptate şi te susţin în ceea ce priveşte traficul din incinta ONRC (aproape că-mi vine să scot câte-un constatator în fiecare zi)!

Lasă un răspuns

