militarisme

Băi… viaţa este greu. Ia priviţi cum arată ea duminică la unşpe fără un pic:
CM
E şi Ana p-acolo prin spate, dar poza este despre cealaltă mare iubire a vieţii mele 😉
Deci poza e făcută la Cora din Militari. Că veni vorba de Militari, poate am vreun cititor care mă poate ajuta: deci mergeam cu 336-le când văd două babe că încep să se încrucişeze (adică să bage cruci la greu, numa’ la prostii vă stă mintea!). Mă uit pe geam… era scris cu roşu pe alb, mare, „Derya – doner kebab”. Deci întreb şi io cititorii, poate ştie careva: mă, chiar aşa de bună e haleala p-acolo?

4 Responses to militarisme

  1. Ando spune:

    🙂 🙂 🙂 hai ca-i tare , mai ales pentru luni de dimineata !

  2. Luke spune:

    Doner kebab:))Si eu imi fac cruce cand trec pe langa ala din Salou si ma duc sa cumpar ….e prea bun (si nu ma dau in vant dupa shawarma sau chestii din astea )

    • boemul spune:

      am gugălit „Salou”. bre, nu stai rău deloc… da’ probabil e prea cald. şi strugurii prea acri 🙂

      • Luke spune:

        Nu stau in Salou ,acolo merg vara cate 2 zile pe saptamana (cand pot ),dar am niste indieni care-mi dau Bere (da cu B mare ) la halba la 1 litru pt 1 euro si fac un kebab de-ti vine sa zbori pe Luna.

Lasă un răspuns

