Cine râde la urmă…

Aveam un obicei prost acum ceva ani… când mai beam pe la careva p-acasă şi găseam messengerul deschis intram şi flirtam cu tipele de prin liste, chiar dacă nu cunoşteam niciuna. Duminică noapte s-a întors roata: io nu mai am messenger, şi nici acasă nu eram, dar mi-am lăsat mobilul nesupravegheat iar un amic beat şi răzbunător, căruia îi făcusem faza acum vreo opt ani, s-a apucat să sune tipele de prin el. Deci ieri am tot fost înjurat, că individul a făcut faza după 12 noaptea. N-a vorbit decât cu două, dar a trezit destule, că a sunat în mod repetat 😦
Io nu mai beau cu ăsta! Sau îmi ţin mobilul în buzunar…

One Response to Cine râde la urmă…

  1. Doxatul Dex spune:

    Payback is a bitch!

Lasă un răspuns

