i cum in piece

băi, astă noapte am visat că eram extraterestru. unul mic şi drăguţ, cu blană roz, ochi mari şi albaştri, urechi de iepuraş, de-ţi venea să mă zmotoceşti non-stop. bine, după ce încercai aflai prea târziu că n-ar fi fost indicat să mă iei la mângăiat, eu venind cu tot cu foamea, ghearele mele şi ditamai colţii, de pe o planetă unde oamenii n-ar fi trăit prea mult, fiind foarte lenţi şi mirosind delicios. cred că eram un fel de cercetaş, trimis pe planeta asta pentru a studia meniul.
spre norocul vostru, se făcea că am murit într-un mod cu totul stupid – mi-a stat un os în gât. dacă eram singurul trimis, aţi scăpat!

2 Responses to i cum in piece

  1. ILUZIA spune:

    nu te lasi de baut tuica proasta!

Lasă un răspuns

