5 ani

tocmai ce mi-am amintit că azi se fac 5 ani de când sunt la actualul job. înainte de asta, n-am lucrat nicăieri mai mult de 1 an şi 7 luni. şi mai ciudat e că, deşi sunt şi câteva lucruri care nu-mi convin, n-am nici cea mai mică intenţie să plec!
băi, oi fi îmbătrânit? aşa de comod am ajuns?

3 Responses to 5 ani

  1. Luke spune:

    Lene :))

  2. picatura spune:

    se strange latul! ieri-alaltaieri citeam ceva de gen la iluzia…

  3. Doxatul Dex spune:

    Esti mort pentru mine! Mort.

Lasă un răspuns

