reveneală

Salutare, numeroşii mei cititori! Bine, sănătoşi?
Multe s-au mai întâmplat zilele astea…
1. M-am îndrăgostit la prima vedere. La a doua vedere, mi-a trecut. Băi, niciodată nu m-am înşelat aşa de mult în privinţa unei femei! Sunt fraier tânăr, doamnă, tânăr!
2. S-a dat liber la pescuit pe Dunăre. Din păcate, weekendul ăsta a căzut deplasarea şi ajung abia peste vreo două săptămâni.
3. Mi-au murit roşiile şi ardeii de pe balcon. Poate că n-am stofă de grădinar…
4. Iar mi-a zis amicul S. că are vecini celebri… se pare că un distins domn, Jiji Berbecali, s-a săturat de piperat şi s-a mutat în cartierul meu, într-un complex rezidenţial mai la ieşire. Nu-i pentru oricine acolo, e cu acces controlat şi alte şmecherii.
5. etc.

7 Responses to reveneală

  1. Andreotti spune:

    Bine (ți)-ai revenit! 🙂

  2. Doxatul Dex spune:

    Salutare!
    (Acum mai lipseste doar al 3-lea cititor :P)

  3. picatura spune:

    nu lipseste da’ ce dracu’ are de facut decat sa se bucure ca mai sta cu banii in buzunar o vreme si felicitarile in biblioteca. mancare se mai gaseste si in alte locuri, dar pacat de dans…

  4. Doxatul Dex spune:

    Cu asta declar incheiata reuniunea cincinala a cititorilor Boemului!
    🙂

  5. fanel spune:

    …pai nu se dadea drumu’ pe pescuit pe 10 iunie?!?

  6. boemul spune:

    a tunat şi v-a adunat :))

Lasă un răspuns

