mmm…

O pastramă de oaie făcută după toate regulile artei, frigându-se încet la foc de fag şi curpeni de viţă… un mujdei tare în care am tocat şi nişte ardei perfect de iuţi… lângă, nişte ciuperci imense făcute pe grătar, cu o puzderie de cartofiori noi copţi în jar. Totul servit cu ceva gogoşari şi castraveciori muraţi care parc-ar fi liantul petrecerii. Mănânc şi plâng…
Deci aşa-i la vie, alţii umezesc cearceafurile de la vise erotice, iar eu le-am udat astă-noapte cu balele de mi-au curs în timp ce visam cele de mai sus!

5 Responses to mmm…

  1. Luke spune:

    A uitat de paharul cu vin rosu.Atunci era visul complet:)
    P.S. Mi-ai facut pofta …la naiba .

  2. boemul spune:

    chiar e foarte ciudat, băutură n-am visat 🙂

  3. picatura spune:

    clar nu e de la varsta! da’ , serios, e momentul sa-ti faci macar abonament la o cantina

  4. Radu spune:

    De salivatie nocturna nu auzisem inca. Si eu zic ca e de la varsta, ca mai nou eu visez ca dorm.

  5. Luke spune:

    In loc de pastrama am facut niste urechi de porc cu mujdei si patrunjel …..plus paharul de vin :))

Lasă un răspuns

