ziua copilului

Băi, când divorţezi împarţi tot felul de chestii, inclusiv prietenii. Şi erau doi – cuplu – care trăgeau spre fosta, deşi io îi cunoscusem cu 11-14 ani înainte (11 ani ea, 14 ani el). Anul trecut ne-am văzut doar o dată… Da’ uite că vineri m-au sunat să ieşim în oraş! Şi sâmbătă am şi ieşit. Mi-au zis să ne vedem la terasa Di Eight, D’Eight, ceva de genul ăsta, că cică acolo e pizza bună. Mie mi-a sunat cunoscut, da’ nu mi-am dat seama de unde. După aia am început să am o bănuială… Strada Franceză, ha? Lângă muzeu?

Deit

Deci chiar deasupra terasei ăsteia există un cabinet notarial, după cum se vede în poză. Şi chiar acolo am divorţat eu de fosta. Şi chiar la terasa aia (de fapt înăuntru, că era aproape iarnă) am mâncat o pizza şi am băut o bere de despărţire. Şi astăzi mă duc iar la notar, să-i dau fostei procură să plece cu fie-mea până-n Bulgaria.
Ale dreacu coincidenţe…

Terasa n-o recomand, o fi pizza bună da’ n-au niciun fel de bere neagră – îmi menţin părerea că leffe nu e bere.

5 Responses to ziua copilului

  1. Radu spune:

    Coincidentele fac berea amara. Sau: Berea blonda nu se bronzeaza daca o bei pe terasa afara.

  2. Luke spune:

    Bei Leffe? Incearca San Miguel,sau Estrellia.
    P.S. Miguel e dulce ,dar merge .
    P. S.2 Bere neagra ? Bleah ,esti ca Mitzu ( unchi-meu) ,tot cu draft si neagra ,eu prefer blondele ,sunt mai suave :P.

  3. Luke spune:

    In Bulgaria la ce..plaja ? Aici a nins ieri …..cica vine vara .

Lasă un răspuns

