un nou succes în bucătărie

băi, io mănânc foarte condimentat. şi am făcut aseară un ghiveci… am pus la piper şi ardei iute de n-am reuşit să-l mănânc. mi-au dat lacrimile şi mi-a luat foc gura după trei înghiţituri şi-am transpirat de am făcut duş după aia.
o să-l transform în ciorbă 🙂

7 Responses to un nou succes în bucătărie

  1. Radu spune:

    Ai grija să nu ti se pare ca l-ai diluat prea mult si mai are nevoie de iutzeala! :))

  2. Doxatul Dex spune:

    De ce in ciorba? De ce nu in solutie pentru gandaci?

  3. un blog pentru toate generatiile

    […]un nou succes în bucătărie | boemul[…]

  4. O fată spune:

    Ah, io as fi indurat supliciul.
    Doar asa grea cum sunt am mai renuntat la iute.

Lasă un răspuns

