dilema geografică

ce avem noi aiiici

io zic că tipul e derutat rău de tot 🙂

Edit: văd că deja a dispărut anunţul… deci era unul care avea o maşină de vânzare în oraşul Cluj-Napoca, din judeţul Caraş-Severin. Zicea că e primul proprietar, dar maşina provenea din Germania. A, şi era înmatriculată în Bihor 🙂

2 Responses to dilema geografică

  1. Luke spune:

    La fel cum voia unu sa-mi inchirieze un apartament ,zicea ca e din Italia si ca are apartament in Spania…. cand l-am cautat dupa adresa de mail imi aparea ca e in Germania ,basca ca cerea vreo 2000 de coco avans prin Western si cica imi trimite cheiea prin posta :))
    P.S. Am trimis un sincer „Fututi mm”.Asta a fost dupa ce am fost la adresa care o baga ,oamenii de acolo au ramas siderati.

  2. Mucegai spune:

    Bine ca ia pus edit, ca nu pricepeam nici sa ma omori care iti este dileala. Din cele vechi am inceput sa am si eu…

Lasă un răspuns

