voinţă

bre, ieste unii care fac sport de performanţă. alţii dorm prin laboratoare până inventează chestii mai mult sau mai puţin folositoare. alţii traversează mări înot, merg pe jos prin deşerturi sau până la nuştiuce pol ori se caţără pe tot felul de munţi himalayezi. cu toţii, oameni care ating rezultate deosebite prin determinare şi sacrificiu.
sunt mici copii pe lângă mine! io mi-am cumpărat miercuri nişte beri şi mi-am propus să le beau abia sâmbătă. miercuri seară n-au fost probleme, aseară îmi cam făceau cu ochiul… astăzi dimineaţă îmi venea să le scot din frigider, aşa, ca mic dejun. diseară va fi cel mai greu. prima seară de uichend! deja mă gândesc numai la cele opt cutii cu licoare magică ce mă îmbie să mă desfete…
numeroşii mei cititori, vă rog să fiţi alături de mine în această zi dificilă! doar cu gândul, că nu ştiu de ce am aşa o impresie că mulţi dintre voi sunt sugative… ceea ce apreciez, dealtfel 🙂

5 Responses to voinţă

  1. Luke spune:

    :)) Sa mor de ras ,cand am citit sport de performanta fix la bere m-am gandit .

  2. Luke spune:

    Sa vezi ce muschi am la mana de la halbere:))

  3. Secretu’ iera să le ții afar’ din frigider, nimeni nu bea bere caldă.
    Da’ oricum, zic de pe acum condoleanțe pentru dânsele 😀

  4. Doxatul Dex spune:

    Eu zic sa te lasi de tot, ca dupa asa post 8 beri oricum nu sunt suficiete.

Lasă un răspuns

