diverse

Şi postarea de n-a apărut marţi, eu nefiind pe lângă net.

Sâmbătă la pescuit… N-am prins nimic, berea s-a terminat prea repede, da’ am făcut un gest umanitar şi am donat sânge. Ţânţarilor. Iată ciolanul meu drept, astea fiind cam 10% din înţepăturile de pe tot corpul:

Ciuruiala

Duminică aveam program de curăţenie, deci am băut şi am dormit…

Acum publicitate neplătită: în Cora din Militari e lângă locul de joacă un fel de expres de-i zice Rustic. Nu numai că mâncarea e bună şi relativ ieftină, da’ există un motiv în plus să mănânci d-acolo: puştoaica blondă înaltă şi pieptoasă de la casă. Nu doar pentru c-aş mânca-o pe ea, fără pâine, daaar… am comandat eu mâncare de vreo 18 lei, am plătit cu o hârtie de 50 şi am plecat la masă fără a-mi lua restul. După vreo două minute a venit şi mi l-a adus. Îmi închipui că nu-i plătită extraordinar, deci bravo ei. Să sprijinim afacerea care-o angajează!

Şi antipublicitate neplătită: am descoperit că Timişoreana face şi bere brună. Ia uite-o:

Bleah

Şi acum, uit-o! E de departe cea mai naşpa bere brună pe care am băut-o vreodată! Şi printre blonde există multe mai bune ca ea….

5 Responses to diverse

  1. picatura spune:

    qed Dex! bere si locuri de joaca. marketer-ii nu-s nebuni! Internet-ul e pe drumuri bune!

  2. Luke spune:

    Stii bancu ala cu >tzantzari avem ,da musti pwla :))

  3. Jumulici spune:

    Aha. Multam de pontul cu berea. Eram curios sa o incerc, dar asa mi-a pierit avantul pioneresc

  4. Dianette spune:

    Pe mana brunelor te lasi tu? tz tz tz 😉

Lasă un răspuns

