insomnii

Se făcea că eram la teatru, era un fel de festival, ceva. Maaare înghesuială într-o sală… Totuşi, în înghesuiala asta eu aveam cu mine un atlas zoologic cât un DEX, cărţi de colorat şi nişte cărţi cu poezii. Mai aveam ceva scule de pescuit – nu beţe, ci vreo două mulinete, forface pentru somn, ancore de ştiucă etc.
Băi şi la un moment dat mă iau la harţă cu o babetă care făcea gălăgie pe acolo. Spectatorii din jur păreau să mă aprobe, mai puţin unu’ care ori era gerontofil ori rudă cu baba. Şi nebunu’ ăsta se duce fix la cutia mea cu accesorii şi începe să arunce spre mine cu ele. Dar nu prea mă nimerea, ci harşt! Un tip de lângă mine aproape că-i scalpat cu un forfac de somn, că i s-a înfipt cârligul în cap iar plumbul de 120-150g a continuat drumul. Apoi o altă doamnă s-a pomenit cu două ancore în păr şi-n obraz. Piercing hardcore, tată! După, mai mulţi dintre noi ne-am dat spre el – să-l linşăm sper. Însă n-am ajuns la individ, că m-am trezit în China. Aici supervizam lucrările la nişte hidrocentrale, ce aveau să fie şi mai mari decât alea de le-au făcut acum ceva ani. Şi eram sunat într-una de tot soiul de tovarăşi care mă zoreau cu lucrările, iar eu visam noaptea ba că eram trimis la pârnaie ba pus la zid. Şi în vis mă trezeam şi adormeam la loc, şi iar şi iar… Apoi mă trezeam pe bune, dar după ce reuşeam în sfârşit să adorm iar visam betoane, chinezi şi explozibili…
Deci sunt deficitar rău cu somnul, bine că-i vineri!
Cel puţin când s-a terminat visul cu chinezii era vineri 😦

5 Responses to insomnii

  1. Luke spune:

    Stai o noapte la urgente pentru ca te-a trimis nevasta sa montezi aerul conditionat .
    P.S.Un deget bulit de la picior(la cate cacaturi erau prin depozit) ,cazi ,dai cu capul de biciclete, apoi esti la spital.

  2. Andreotti spune:

    ai fumat ceva? 🙂

    • Luke spune:

      Opiacee negative ,antidepresive negative ,cocaina negativ,barbiturice negative ,canabinoides negatiu,metanfetamine negativ ,amfetamine negativ ,exatasis negativ ..
      P.S. Cand intri in camera unde ai toate ca*caturile adunate ,si dai cu capul de 2 biciclete si 3 rafturi,sa vezi rezultat ai.
      Mai ales pe inntuneric

    • boemul spune:

      nici io n-am fumat.

  3. Luke spune:

    Is plin de vanatai de zici ca m-am batut cu tiganii in Ferentari.
    P.S.Pun pariu ca dupa insomnia ta nu te-ai trezit cu buba la cap :)).Maine dau foc la biciclete,care da un litru de benzina?

Lasă un răspuns

