mondenităţi

Am avut duminică ocazia de a sta la o masă la un metru de nişte cocalari de top. Ca mai toţi bărbaţii, au vorbit despre maşini şi femei, cred că dacă mai stăteam vreo oră ajungeau şi la fotbal şi politică.
Deloc surprinzător, maşinile le plăceau tunate. Femeile la fel. Bănuiam eu cam care e publicul ţintă al emisiunilor alea cu plasticate, dar acum am fost lămurit pe deplin. De juma’ din „vedetele” de care vorbeau nu auzisem, dar câteva nume tot am recunoscut. Eeeei… şi la un moment dat dat zice unu că „Bianca (Drăguşanu presupun) e cea mai finuţă”. Chiar aşa s-a exprimat, n-a zis „bună pizdă”, nu „panaramă”, nu „futabilă”. Io îmi ţineam râsul de mult, da’ de data asta n-am mai rezistat şi era să pic sub masă. Am scăpat totuşi nebătut – poate dimensiunile mele, poate locul public…

Vere, cum poţi să zici de chestia aia că-i finuţă??? E ca şi cum aş zice eu că „La umbra vechiului stejar / Te fut în cur în mod barbar” e dintr-o poezie despre dragoste şi natură 🙂

5 Responses to mondenităţi

  1. Mucegai spune:

    „chestia” ha ha ha!

  2. Cristi spune:

    E din Eminescu mai baiatule citatul ala

  3. Luke spune:

    Good pussy,slut,fuckable…:)) astea le-am auzit sambata la mare .Eram la o terasa si alaturi erau vreo 5 englezi manga (nu desenele animate).Toata seara numai din astea am auzit .

Lasă un răspuns

