deranj

m-a luat sâmbătă pe la prânz, când eram cu Ana în parc. am cunoscut îndeaproape trei veceuri publice din Cişmigiu. apoi pe cel de la piaţa Leul. apoi pe cel din cofland. ieri am însemnat în vreo cinci-şase locuri malul Argeşului. astăzi a trebuit să vin la job, din păcate, trebuia făcut ceva ce nu se putea amâna. am însemnat şi veceul d-aici.
cred că m-au blestemat duşmanii, ceva… şi nici nu ştiam că am duşmani!

2 Responses to deranj

  1. Jumulici spune:

    Priveste partea buna. Mai slabesti 🙂

  2. Luke spune:

    Sa ne cacam cu bucurie :)).Eu lunea dimineatza mereu o patesc ,de vreo 4 luni… borasc ,diaree si cu deshidratare .pwlm sigur am prins o bacterie ,e imposibil sa fie asa ciclic.

Lasă un răspuns

