Că tot ziceam că m-am boşorogit…

Păi am ajuns în stadiul în care zic „tineretul/copiii din ziua de azi”.
Deci îi compătimesc puţin pe ăştia mici. Mici adică născuţi din 1990 încoace. Or avea multe oportunităţi pe care noi nu le-am avut, dar şi ce ratează… Şi mă refer în special la muzică. Tati… de ce au cei mulţi dintre ei parte!

Noi, boşorogii adulţii am fost cei norocoşi. Iar eu tocmai ce mi-am amintit că am o secţiune de muzică pe blogul ăsta şi n-am postat în ea de vreun an. Dar asta se va schimba.

Până trecem la lucruri serioase, iată cum suna telefonul meu într-o vreme. Un cover amărât 🙂

Moşneagul/baba care spune primul/prima de unde ştie piesa asta primeşte nişte beri. Reale sau virtuale, în funcţie de faptul dacă e prin Bucureşti sau nu.

3 Responses to Că tot ziceam că m-am boşorogit…

  1. Luke spune:

    Una virtuala pt mine :1999 la o „drojdie” pe holul din caminul studentesc.Aveam un prieten din Suceava care venea odata pe saptamana in Iasi la gagica-sa,bagam o sticla de vodka si ascultam trash metal.
    P.S. Sa vezi ce i-am pus lu taica-meu la tel ca alarma de dimineata.Du hast /Rammstein.Ideea a venit din filmul How High :)).

  2. krossfire spune:

    Din pacate si overkill s-au cam bosorogit (i-am vazut la OST Fest 2012, alaturi de Exodus si nu m-au prea miscat…nu oamenii din trupa de acum, ci modul in care a imbatranit muzica lor).

Lasă un răspuns

