visez

se făcea că eram undeva într-un parc, IOR cred că era. supravegheam o mulţime de puşti blonzi care se jucau p-acolo – cam de 5-6 ani toţi, era şi fie-mea printre ei. în timp ce-i supravegheam, le şi făceam de mâncare, da’ nu oricum: pe nişte pirostrii, la foc de lemne, aveam un ditamai cazanul în care făceam fasole cu ciolan. şi deodată văd că se întunecă cerul şi ceva care seamănă a dragon se năpusteşte spre copii! eu sar, gata să mă sacrific pentru ei… iar în ultimul moment dihania, care era de fapt un rinocer zburător uriaş, cârmeşte brusc, îmi înhaţă în gheare cazanul (ciudat, dar avea gheare) şi se înalţă spre cer râzând poznaş.

deci am o mare nelămurire: rinocerii nu erau vegetarieni???

8 Responses to visez

  1. Luke spune:

    Copiii aia blonzi cu ochi albastri,erau din Hitlerjunge?Si aveau fiecare cate un MP 40? :))
    P.S. Nu mai scrie de mancare ca imi faci pofta.
    P.S. 2 Sa il ia dracu pe rinocer.

    • boemul spune:

      nu bre, că nu-s nazist 🙂 aşa s-a nimerit, să fie toţi blonzi. cică atunci când visezi tu eşti de fapt toate personajele din vis, iar io aduc mai mult a norvegian decât a român. cu rinocerul gras nu comentez :))

      • poti sa zici ca rinocerul gras eram io. nu-i departe de adevar si n-am nimica de mancare-n casa de fro saptamana, as fura si-un cazan cu ghiveci de legume, nu doar fasole cu ciolan 😀

      • boemul spune:

        păi după două săptămâni de regim ar trebui să fii un rinocer destul de suplu 🙂

  2. Doxatul Dex spune:

    Sigur nu esti pedofil? Adica nu e normal sa alergi dupa copii in loc sa salvezi cazanul. 🙂

  3. Dianette spune:

    Inseamna ca stii sa gatesti… ai uitat s-o treci la „about”…

Lasă un răspuns

