ce s-a născut la sat, bă?

Discutau nişte unii aseară despre lipsa de civilizaţie din România. Se aduceau veşnicele argumente – mizerie, aproape juma’ din locuinţe fără apă curentă şi cu veceul în fundul curţii etc. Şi tocmai ce mi-am amintit că acum nici o săptămână m-am lovit şi eu de o cruntă lipsă de civilizaţie. Nu, n-are legătură cu apa şi veceul, alea-s fleacuri. Păi eram io într-o comună măricică, nu un sat uitat de lume, şi, însetat, am intrat într-un magazin. Am întrebat de bere şi răspunsul parcă m-a trăznit: bergenbier sau noroc? Înfiorător!!!
Deci, pentru mine cel puţin, cea mai mare lipsă de civilizaţie este să ai mare chef să bei şi să n-ai de ales decât dintre cele amintite.

Lasă un răspuns

