brrrr…

Am visat astă noapte că eram un fel de Victor Ponta. „Un fel de” în sensul că io-s mai frumos, mai cinstit, puţin mai tânăr, mai sărac dar şi muuuult mai puţin înjurat. În visul ăsta însă, asemenea lui, eram… copilot!
Şi aici începe problema: nu orice fel de copilot, ci copilotul lui Colin McRae! Pentru cei nu ştiu, nu sunt sigur în ce competiţie conduce respectivul momentan, da’ e mort de vreo şase ani… Băi şi astăzi ajung la birou, dau cu gogu’ de interneţi şi-mi pică faţa când văd că omul era născut pe 5 august! Azi ar fi împlinit 45 de ani!
Deja mi-e frică să mai ies pe stradă… dacă ăsta l-a rugat pe managerul locului unde e acum să-i aducă drept cadou de ziua lui un copilot?
Bre, ia-l pe Ponta, are experienţă!!!

3 Responses to brrrr…

  1. Luke spune:

    Slab,eu am visat ca m-am dus sa ud florile de pe balcon si am scapat un ghiveci de muscate jos .Nu stiam ce sa fac ….eram terminat.
    M-a trezit nevasta pe la ora 6 dimineatza ,ma tinea in bratze si mi-a zis ca tremuram tot.
    P.S. Gici ce mi-a zis pe la ora 8 cand a plecat? Sa uzi florile :))

  2. Cică atunci când visezi morți, mai ales cu ocazii d-astea de aniversări, tre să dai de pomană 😀

Lasă un răspuns

