berebereberebereberebere!!!

Anul trecut am aflat de Terapia. Nu firma aia de medicamente, p-aia o ştiam de mult că era să mă angajez la ei cândva. Terapia aia lichidă!
Deci propovăduitorul berii ăsteia, arhi, aduna anul trecut prin decembrie comenzi de bere. M-am băgat şi eu cu o comandă de două pack-uri de Gold şi două de Platin.
Mă sună curierul pe 11 decembrie, că mi le aduce seara. Am stat ca pe jar până la 11, n-a venit. Mă sună a doua zi să-şi ceară scuze şi se jură că mi le aduce. Deja intrasem la idei pe la 9 juma, când mă sună iar că e-n capu’ la stradă capul străzii. Ura!!! Cobor, îmi iau coletul (cam umed…), urc şi mă pun să-l desfac. Şi constat cu oroare că umezeala nu era de la zăpadă! Cioburi!!!
Din fericire, doar două sticle sparte, restul OK. Zic io „beau acum una de un fel şi una de un fel, restul le păstrez pentru concediu – crăciun-revelion”.
Am băut un Gold – bunicel. Am băut un Platin… super! Pot număra pe degetele de la o mână, fără ăla din mijloc, berile care m-ar putea deturna de la Silva Neagră, şi Platin e una din ele. M-am culcat după doar astea două beri.
A doua zi am scris conducerii Clinicii, sfătuindu-i să împacheteze mai bine coletele sau să schimbe curierul. Au răspuns foarte prompt că la următoarea comandă o să am două Platin în plus.
Numai că n-am mai comandat ce atunci! Am mai băut Platin de două ori anul ăsta, dar luate de un amic. De enşpe ori am zis că mai iau da’ mereu a intervenit ceva.

Deci postul ăsta e plătit. În bere! Nu-s scârţar, nu le mai cer p-alea sparte, mă mulţumesc cu şase Platin 🙂

Dar revenons a nos moutons, vorba englezului. Am primit berile pe 12 decembrie, miercuri. Nu numa’ că n-au apucat revelionul, nici crăciunul nu l-au prins. Ca să fiu sincer, s-au terminat duminică, 16 decembrie. Asta doar pentru că n-am băut niciuna joi.

În aşteptarea pişcotului berii, vă urez tradiţionalul gâl-gâl-gâl!

Edit: mi-au ajuns vineri. sâmbătă au dispărut. acum chiar că mă simt scârţar pen’că am amintit de alea sparte, oamenii mi-au trimis opt 😦

3 Responses to berebereberebereberebere!!!

  1. Luke spune:

    Doar 2 sticle sparte?Eu am patit-o cu un bax de 12 doze ….ajung acasa si 3 din ele erau sparte(adica desfacute si baute si puse la loc) .Bere din biiiiiip.

  2. Dianette spune:

    A inceput sa-mi placa si mie berea… precum cafeaua amara.. chit ca n-a fost never dulce… cu cat imbatranesc… mi se schimba gusturile… mai sa fie:-P

Lasă un răspuns

