phewww!

Până acum o oră şi ceva am trăit cu un secret ruşinos. Chestia a început acum vreun an jumate, în staţia de tramvai de unde îmi iau limuzina spre serviciu. Am văzut acolo un tip. Şi nu mă puteam abţine să mă uit la el! Nu-mi dădeam seama ce avea aşa deosebit… M-am gândit la el ore bune după ce l-am văzut, spre marea mea mirare. Şi l-am văzut iar după câteva zile, şi de atunci măcar odată pe săptămână. De fiecare dată la fel, mai că nu-mi puteam dezlipi ochii de el şi parcă aş fi vrut să-l cunosc. Am intrat serios la idei – ia uite bă, mă uit după toate femeile cât de cât atrăgătoare dar ca homosexual aş fi total diferit! Numa’ de ăsta sunt atras!
Şi azi dimineaţă, în timp ce mă uitam la el şi în tramvai – de obicei iau 16-le, azi mergeam mai departe şi îmi trebuia 5-ul – în sfârşit mi-a picat fisa. Deci sunt prost, căscat, n-am pic de spirit de observaţie sau maiştiuioce! Nu bre, nu-s pe invers deloc! Tipul pur şi simplu seamănă mult, chiar foarte mult, cu actorul meu preferat – Edward Norton care este!
Imediat ce am avut revelaţia a devenit pentru mine un individ nu cu mult deosebit de oricare altul.
Deci, acei cel puţin doi cititori ai mei cu alte înclinaţii, am o veste proastă pentru voi: aţi ratat o partidă bună 🙂

5 Responses to phewww!

  1. Luke spune:

    Bine ca nu m-ai vazut pe mine in statie la limuzina ….acum scriai ca l-ai vazut pe Arnold cu barba :)).
    P.S. Si cu o bere in mana :))))))

  2. catherine spune:

    şi-n ce staţie zici că apare Ed Norton ăsta autohton? întreb, aşa, cine ştie… 🙂

    • boemul spune:

      unde întorc tramvaiele, la Sf. Gheorghe. el se suie în 5 dimineaţa, pe la 7:45. n-aş putea spune dacă vine în rest mai devreme sau mai târziu, dacă eşti fană aşteaptă-l şi tu între 7:30 – 8:00 :))

  3. Mucegai spune:

    Trebuia sa faci o poza cu el sa te dai pretenar cu Edward Norton pe facebook puneai text dedesupt: Fuck me? Fuck you America!

Lasă un răspuns

