amintiri de lângă gară

Treceam aseară pe lângă o clădire dărăpănată unde acum nişte ani era ceva club de roacheri, şi aşa m-a lovit nostalgia… Am stat vreo două minute pe loc să rememorez întrunirile culturale la care am participat acolo. Apoi am luat-o din loc, şi nici n-am apucat să fac cinşpe metri că trece pe lângă mine o skodă din care se auzea, încet dar destul de clar, Cargo. Şi instantaneu m-a pocnit un flashback!
Era prin 2003, cam ultimul an în care am şi trecut prin stabilimentul respectiv. La o masă lângă mine erau doi inşi un pic veseli – vorba vine, ei erau chiar supăraţi. Zice unul:
– Solistul ăla nou nu-i ajunge nici până la genunchi lui Kempes!
Al doilea:
– Ba da, îi trece de genunchi! Suficient cât să-i sugă plua!

Să mă ierte domnul Igrişan, cu care jur că n-am nimic, da’ fix astea au fost vorbele ălora. Io ştiu că el era mai vechi în trupă şi n-a fost vina lui.

Oricum… înapoi la muncă!

P.S.: mie-mi place varianta mai rapidă, am pus-o p-asta tocmai pentru a ilustra cheful meu de muncă.

4 Responses to amintiri de lângă gară

  1. lângă gară? zici de răposatul lmc?

    • boemul spune:

      nici, acolo parcă e nuştiuce terasă acum.
      nu mai ştiu denumirea oficială, „La Neamţu” îi ziceam noi. era într-o clădire unde în perioada interbelică am înţeles că fusese bordel 🙂
      probabil o să dispară cu bulevardul de-l fac ăştia.

Lasă un răspuns

