se întâmplă din nou…

Din seria „nu mi se mai scoală, da’ uite ce mişto atârnă!”: iar m-a înfierbântat o roşcată şi apoi m-a lăsat cu ochii-n soare!
Consolarea de data asta e că oricum nu era roşcată de la mama natură :)OK, mai încerc una singură şi apoi poate trec la brunete.

11 Responses to se întâmplă din nou…

  1. Luke spune:

    Fix bere voiam sa zic si eu :))

  2. boemul spune:

    păi pe voi o bere vă înfierbântă, mă?
    aveţi o problemă 🙂

  3. Andreotti spune:

    uuuh, o „ginger head” nenaturală blegoșește??? ia încearcă tu una cu noaptea-n păr, că nu mai ține 🙂

  4. Luke spune:

    A bagat omul o Ginger ale ,nu i-a placut (ca e 00…adica zero alcool) ,si acum se reprofileaza pe Guinness (draft daca se poate ).

  5. Mucegai spune:

    Am avut dreptate, tot la bere se rezumă toate. :))

  6. Tre’ să ziccă mi-i tare drag când te auz cu d-astea. De obicei povestea e „moamă, ce i-am făcut unei roșcate aseară, așa și pe dincolo și a plecat aia crăcănată și obosită moartă de la mine” :)) Îmi place când un mascul recunoaște că mai rămâne uneori cu dânsa atârnândă.

Lasă un răspuns

