băi cititorilor!

ăştia mai năpăstuiţi care aveţi bloguri pe wordpress, mai ales: voi mai puteţi să urcaţi poze şi muzică? io ciuciu! s-a mai întâmplat în trecut, dar acum durează cam demultişor…

deci?

10 Responses to băi cititorilor!

  1. Jumulici spune:

    Bai, da. Am reusit cu poze. Acolo din bucatarie.

    Apropo, de ce naiba ma pune mereu wordpresu tau sa ma loghez ca sa pot comenta?

  2. Andreotti spune:

    io pot! tu ți-ai depășit măsura?:))

  3. Luke spune:

    Computer andern mein herr :)).Oder computer reinigung.:P
    .

  4. boemul spune:

    nasoool…
    nici apgreid nu ştiu să fac, nici să mă lămuresc dacă e ceva în neregulă cu staţia mea.
    nu mai spun că lucrez în firmă de IT, că mă fac de râs :))

  5. Luke spune:

    Apgreid macht frei :))
    Sau Arbeit …tot pe acolo .

  6. Dianette spune:

    n-am mai incercat de-o vesnicie :-/

  7. Dianette spune:

    Luke stie ce stie 😉

Lasă un răspuns

