ză tuailait zăun

deci, numeroşii mei cititori, nu pot să încarc poze şi oricum n-ar fi frumos să ciordesc, dar am o rugăminte la voi: ştiu că-s şanse infime, voi fiind doar câteva zeci, dar vă rog să daţi click pe linkul de mai jos şi să studiaţi bine poza. dacă vreunul din voi îl recunoaşte pe pletosul din spatele pancartistului, rog să mă contacteze.

http://politicata.files.wordpress.com/2013/09/image-2013-09-16-15586679-41-ion-pusca.jpg

am o bănuială că a făcut taică-miu prostii şi ăla e fratele meu mai mic, aproape că am putea fi gemeni!

2 Responses to ză tuailait zăun

  1. Dianette spune:

    🙂 hehehe.. acu’ stiu cum arati.. dac’ te vad p’aici 😛

Lasă un răspuns

