iar buhuhuuu!

Veneam io liniştit ieri la serviciu, pe străduţele pe care merg mai mereu. La un moment dat dau de două d-astea care se găsiseră să ţină şedinţă într-un loc total aiurea, baba lângă trecerea de pietoni, fix după colţ unde n-ar fi putut-o vedea şoferii, tipa la patruzeci de ani la un metru pe trecere. „Ce s-au oprit şi astea ca balegile-n drum”, am gândit eu.

Astăzi veneam tot p-acolo cam cu cinci minute mai devreme ca ieri, când ce văd? Baba cu aceeaşi haină maro şi batic fistichiu, ţaţa în aceiaşi pantaloni de trening negri şi hanorac portocaliu! Oprite fix în acelaşi loc, la milimetru!

??????

După cum am aflat acu’ enşpe ani, „A déjà vu is usually a glitch in the Matrix“!

Deci vreau să ştiu, e totul o iluzie şi noi creştem undeva în nişte păstăi? Alooo, Morpheus, Trinity, se aude??? Ajutaţi-mă, vă rog!

Uite, sunt şi sincer: n-o să vă ajut să vă bateţi cu nimeni, vreau doar să ştiu dacă mai are rost să mă obosesc cu venitul la muncă sau pot să mă distrez non-stop!

4 Responses to iar buhuhuuu!

  1. Luke spune:

    Zii lui Morpheeus sa-ti aduca o pastilutza albastra.Nu nu …..am gresit ,mai multe pastilutze albastre ,poate o sa mai ai nevoie.

  2. Luke spune:

    Sry ,my bad …Trinity venea cu pastile albastre.

  3. Dianette spune:

    u made my day… sa stii ca am sa trec pe aici de cate ori in mine-i toamna… zambesc de cum am sosit… bravo!!
    P.S. tu n-ai depresii.??? de toamna, de iarna… de ce-o fiiiiiii… 😛

Lasă un răspuns

